.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قبوض گاز مشترکان 3 استان کشور تعدیل می شود
قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد شد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود. سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل ...
قبوض گاز مشترکان 3 استان کشور تعدیل می شود

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از تعدیل قبوض گاز مشترکان سه استان کشور خبر داد و گفت: برای سال جاری قیمت گاز به صورت استانی بررسی نمی شود و در محدوده شهرستان و متناسب با اقلیم هواشناسی قیمت گذاری خواهد شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، سید رضا کسایی زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: قبوض گاز مشترکان سه استان یزد، مازندران و گلستان تا پایان سال 86 تعدیل خواهد کرد و مابه تفاوت آن به مشترکان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه در رتبه بندی استانها این سه استان از معتدل به سرد سه تغییر کرده اند ، ادامه داد: از این پس دامنه قیمت گذاری گاز متناسب با اقلیم هواشناسی انجام می شود.

کسایی زاده این تغییرات را در راستای حفظ منافع نقاط سردسیر عنوان کرد و افزود: سه استان ذکر شده در محدوده تقسیم بندی معتدل قرار داشتند که با تغییرات صورت گرفته جرایم این استانها کاهش پیدا کرد و متناسب با مصرف قیمت گاز بهای آنها تعدیل خواهد شد.

معاون وزیر نفت درباره افزایش واردات گاز از آذربایجان تاکید کرد: روزانه یک میلیون متر مکعب گاز آذربایجان از طریق ایران به نخجوان سوآپ می شود اما در فصل زمستان به دلیل مشکلات به وجود آمده در یک برهه زمانی کوتاه این واردات را افزایش دادیم.

وی تصریح کرد: ایران علاقه مند است با کشورهای همسایه تبادل گاز داشته باشد به نحوی که صادرات و واردات را موازی با یکدیگر ادامه دهیم .

مدیر عامل شرکت ملی گاز این مطلب را از جمله سیاستهای شرکت ملی گاز عنوان و خاطرنشان کرد: در مورد میزان افزایش واردات گاز از آذربایجان هنوز هیچ صحبتی نشده است. وی اخبار مربوط به افزایش 10 برابر واردات گاز از آذربایجان را تکذیب کرد و گفت: این رقم دور از ذهن نیست اما هنوز چنین بحثی مطرح نشده است.

کسایی زاده همچنین اظهار داشت: گاز وارداتی از ترکمنستان هنوز قطع است و مذاکرات برای وصل مجدد آن ادامه دارد. وی با بیان اینکه پیگیری ها برای این مسئله ادامه دارد ، افزود: به زودی گاز ترکمنستان وصل خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.